IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Goo!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Cat Bradley

Cat Bradley

EXP : 4141
Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 17-01-13

Trainer ID
Leeftijd: 13 years
Occupatie: Trainer
Party Pokémon:

Goo!!! Empty
BerichtOnderwerp: Goo!!!   Goo!!! Emptyzo jan 20, 2013 2:07 am

Het zweet druppelde naar beneden van haar gezicht. Was ze hier maar nooit heen gegaan ook al wilde Lyce hierheen, en Cat een nieuwe vuur pokémon nodig had was dat zweet hier nou echt nodig. Ze klom met moeite verder en verder en Lyce volgde haar alsof er niks aan de hand was. Jhaa Lyce kon het hier wel maken omdat hij door de hitte en door de lava meer kracht had dan in een koud bos. Okeey ze moest nu nog een heel eind dus kon ze beter terug keren. Lyce zag dat en klom naar haar toe en ging voor har staan. 'HOUNDOOR!' Was zijn reactie. Cat lachte moeilijk door de kitte heen en antwoorden terug 'Jhaa okeey we gaan verder maar op een voorwaarde Lyce. Jij gaat nu voorop en lijd mij nar een Growlight okeey?' Blijkbaar liet Lyce dat zich geen tweede keer zeggen en ging voor Cat lopen. Ze moest nu nog een dun paadje en een kleine toch naar boven en dan waren ze er misschien al. Houndour liep het dunne paadje op alsof het hem niet eens kon schelen dat hij zo hoog stond. Misschien was het nu toch maar beter om Houndour terug te roepen. Ze haalde de pokéball tevoorschijn en wilde Houndour terug roepen maar toen brak er een rots af. Houndour gleed langs de wand naar beneden en kon zich nog maar net vastgrijpen met zijn voorpoten. 'Houndour come back!' Riep Cat terwijl er een rode flits richting Houndour ging die opgeslokt werd door de pokéball. 'Gelukkig..' Zei ze zacht tegen de pokéball. Voorzichtig liep ze verder terwijl ze in haar hoofd herhaalde. Niet naar beneden kijken Toen het paadje ophield en er een dik stuk steen kwam waar ze op kon staan gilde ze het uit. 'Ik heb het gehaald yes!' Ze keek naar boven. Nu nog klimmen Dacht ze gespannen. Als ze nu viel kon ze wel iets breken. En wie ging haar helpen, niemand...


Ze zette haar handen op de rotsen boven zich en haar voeten op de twee rotsen onder zich. En zo klom ik verder tot boven aan de top. Uitgeput kwam ik aan bij waar ik moest zijn... Toen ik mijn ogen open deed zat er een paar meter van me vandaan een Growlight te kijken alsof ik ziek was. Yes, dat was een schatje zeg! Ik pakte de pokéball van Houndour en gooide die in de lucht. Toen ik hem opving zat Houndour al tegenover de Growlight in een vechthouding. 'Doe je tackle Lyce!' Riep ik naar hem. Lyce kwam in beweging en tackelde de Growlight zo hard dat ze naar achter viel. De Growlight gaf niet op en rende via achter naar Lyce toe en Tackelde hem even hard terug. 'Kom op Lyce geef niet op!' Langzaam kwam Lyce overeind en antwoorden boos 'HOUNDOUR!!!' Ik keek naar de Growlight die Ember op Houndour richten. Gelukkig maar vuur aanvallen werkte niet echt goed op vuur pokémon. 'Ehh...' Stamelde ik. 'Doe nog eens je Tackle Houndour maar deze keer harder!' Gilde ik naar Lyce. Lyce rende nog harder op de Growlight af en Tackelde hem de lucht in. 'Spring nu en Tackel hem nu naar voren!' Lyce sprong ook de lucht in en Tackelde de Growlight naar voren die op de grond viel. Snel haalde ik een pokébal uit mijn tas en gooide hem naar de Growlight. 'Nu pokéball!' Toen ik de pokéball gooide was Houndour al op de grond beland en tuurde even gespannen naar de pokébaal dierichting Growlight heen ging. De rode glimmende pokéball raakte de Growlight die op de grond lag. Hij werd opgeslokt terwijl ik met vol spanning samen met Lyce naar de pokéball keek...

De Pokéball schudt een paar keer heen en weer, maar het mag niet baten. De Growlithe breek weer uit de Pokéball, klaar voor een tweede ronde.

Opeens springt de pokéball weer open met een boze Growlight eruit. Die Growlight had het dus nog niet op gegeven he! Zonder dat Cat het in de gaten had snelde de Growlight op Houndour af en Tackelde Lyce tegen en steen aan. 'Alsjeblieft Lyce geef niet op!'Zei ze tegen Houndour. Ze kon wel zien dat Lyce pijn had maar toch bleef hij voor Cat door vechten. Dat was echt heel dapper zeg... 'Okeey Lyce ren naar de steen achter Growlight en smelt hem om met Ember!' Snel rende Lyce met een grote bocht om Growlight heen en smolt de steen om in een zachte pudding. 'Nu Lyce ga voor de Growlight staan en Tackel hem tegen die sten die je hebt omgesmolten aan!' Lyce rende naar de Growlight en Takelde hem in zijn maag. De Growlight vloog naar achteren en knalde tegen de steen aan. De hondspokémon gaf het nog niet op en probeerde uit het kleverige spul weg te komen. 'Lyce ga naar de Growlight toe en schop met je achterpoten steentjes naar zijn gezicht toe!' Lyce renden naar Growlight draaide zich om en schopte met zijn achterpoten. Allemaal steentjes vlogen door de lucht die allemaal op Growlight haar kop belande. 'Okeey nu nog een keer je Tackle en zorg dat je de steen niet raakt' Lyce naam een aanloop Tackelde de Growlight tegen zijn kop aan en sprong toen met zijn achterpoten door een zetje van Growlight zijn kop van hem af. Ik haalde nog een pokéball te voorschijn en gooide hem naar de Growlight. De pokéball raakte zijn kop en hij werd voor de tweede keer opgezogen door een rode straal.

De Pokéball schud, schud nog wat meer, maar het lukt de Growlithe niet om een tweede keer vrij te breken.
Gefeliciteerd! Je hebt een Growlithe [level 4] gevangen!
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Goo!!!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { Mt. Torrid-