IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Twee vraagjes ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alan McCain

Alan McCain

EXP : 4146
Aantal berichten : 125
Registratiedatum : 15-01-13

Trainer ID
Leeftijd: 15 ¾ Years 'ld
Occupatie: Misc
Party Pokémon:

Twee vraagjes ~ Empty
BerichtOnderwerp: Twee vraagjes ~   Twee vraagjes ~ Emptyza jan 19, 2013 9:41 am

Hoi hoi ~

Ik had twee vraagjes:
Nadat ik alles een beetje doorgelezen had kwam een vraag in mij op over de aanvallen. Stel je hebt een Vulpix - deze leert aanvallen, maar een Ninetails niet. Dus stel je laat deze al evolueren als deze level 30 is, mag je die Ninetails dan geen nieuwe aanvallen meer leren: of is de regeling wat dat betreft hier wat soepeler en mag de Ninetails dan alsnog aanvallen leren die hij geleerd zou hebben als deze nog steeds een Vulpix was?

Dan heb ik nog een vraagje:
Ik was eens al de Pokémon aan het doorkijken, omdat ik er eentje uit moet kiezen en ligt het nu aan mij of staat Murkrow er niet tussen?
Mag je deze Pokémon niet, of zijn jullie hem vergeten ^3^ ?

Dat waren mijn vraagjes, hopelijk heb ik ze duidelijk geformuleerd (;

Love&Rockets,
Noor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://akishima.actieforum.com/
Kayla Mawile
Over 9000
Kayla Mawile

EXP : 4106
Aantal berichten : 100
Registratiedatum : 31-12-12
Leeftijd : 28

Trainer ID
Leeftijd: 17
Occupatie: Misc
Party Pokémon:

Twee vraagjes ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Twee vraagjes ~   Twee vraagjes ~ Emptyza jan 19, 2013 10:11 am

Om je eerste vraag te beantwoorden, aan de ene kant vind ik dat de Ninetales gewoon de aanvallen kan die de Vulpix op dat level zou kunnen, aangezien de meeste Pokémon die met een steen of een ander item zouden evolueren anders niet veel aanvallen zouden kennen.
Aan de andere kant, als je graag wilt dat een Pokémon bepaalde aanvallen kan, dan moet het wachten met het evolueren er van geen probleem zijn. Op het moment zijn er geen specifieke regels hier over, en we zullen het daarom bespreken.

Om je tweede vraag te beantwoorden, Murkrow mistte inderdaad, alhoewel ik geen idee heb waarom. Hij is nu alsnog toegevoegd, en is vindbaar in Port Billow.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kansai.actieforum.com/
 

Twee vraagjes ~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { Feedback-