IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Muddy search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ember Cinders
Gotta Catch ‘em All!
Ember Cinders

EXP : 4131
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 25

Trainer ID
Leeftijd: 14
Occupatie: Trainer
Party Pokémon:

Muddy search Empty
BerichtOnderwerp: Muddy search   Muddy search Emptywo jan 16, 2013 12:30 am

"SCRAGGY!" klonk door Legume Woods. "Ace, doe eens even rustig!" Ember keek geïrriteerd naar haar Pokémon die naar een Chestobessenstruik toe was gerend en van de bessen beogn te smullen. "Kleine vreetzak..." zei de trainer tegen haar Scraggy, die weer wegrende om meer bessen te zoeken. Ember opende haar tas, waar enkele geneesmiddelen inzaten, vijf lege pokéballs en één pokeball die toebehoorde aan Ace, haar Scraggy. Adem kwam met kleine wolkjes uiit haar mond terwijl ze zocht naar de pokéball van Ace, die helemaal onderin de tas lag. Toen ze uiteindelijk de juiste Pokéball had gevonden keek ze rond, Ace was nergens te bekennen. "Ace?" riep ze terwijl ze rondkeek of ze hem kon vinden. Haar broek streek langs de natte struiken terwijl ze rondkeek op zoek naar Ace. Het had geregend vlak voordat ze naar het bos was gegaan, dus alles was nat en de grond was modderig. Modder! Dacht Ember. Dat is het Ace moet afdrukken achtergelaten hebben in de modder toen hij verder rende. Dus als ik zijn voetsporen kan vinden, weet ik waar hij is.

"Nomnomnomnomnomnom... Scra" de Scraggy zat onderuitgezakt op de grond en at nog enkele bessen. Hij keek op toen hij een van de struiken voor hem begon te ritselen. Ace kwam overeind, klaar voor de strijd tegen wat het ding dat de struiken zo onnatuurlijk liet ritselen aan te vallen. Er kwam een Kircketot uit de struiken gewaggeld. "Kri?" het kleine insectachtige wezen keek hem vragend aan. "ACE? WAAR BEN JE?" een stem klonk dichtbij, Ace herkend ede stem meteen, het was de stem van zijn trainer, Ember. "SCRAG!" Aceliet meteen van zich horen toen hij hoorde dat Ember hem zocht en vergat de Kircketot meteen. "Ace, daar en je! Ik maakte me een beetje zorgen." zijn trainer kwam naar hem toe. "Maar ik wil je niet nog eens kwijtraken, dus keer terug in je pokéball." "Scragg..." De Scraggy keek even teleurgesteld naar de modderige grond en werd daarna opgeslokt door het rodelicht dat uit de pokéball kwam. "Rustig maar," zei ze tegen de pokéball. Ik zal wat bessen plukken voor je." Ze draaide zich om toen ze geluiden achter zich hoorde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amy Cavell

Amy Cavell

EXP : 4023
Aantal berichten : 25
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 23

Trainer ID
Leeftijd: 14 jaar
Occupatie: Trainer
Party Pokémon:

Muddy search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy search   Muddy search Emptywo jan 16, 2013 4:24 am

Een blauwe, maar snelle schaduw vloog over de grond. Bruine ogen keken strak voor zich uit, en de pokemon draaide zich om. 'Tini! Tini!' riep hij opgewonden, en een meisje verscheen uit de struiken. Ze knielde bij hem neer, en aaide hem. Ze glimlachte. 'Rustig maar, Finn. Dit bos groeit vol met bessen, en er zal vast een sappige Oran Berry voor jou bij zitten.' Finn vloog blij op, en gleed daarna weer verder over de bosgrond. Amy keek de pokemon lachend na. De blauwe Dratini was opgewonden, en dol op Oran Berry's. Die zou zich hier wel vermaken. Amy haalde haar rugzak van haar rug, en zette hem neer. Met een vlugge haal was de tas open. Ze grabbelde erin, en plots klemden haar handen om iets ronds. Een pokeball... Het was een gewone pokeball, een van de vijf die ze had gekregen op haar reis. Ze keek er even naar en legde hem daarna zorgvuldig terug. Ze trok een lang, blauw laken uit haar tas en spreidde hem uit. Het was een warme dag voor in de winter, dus hier moest ze van profiteren. Ze zette een ijzeren houdertje neer en stak het aan. Het zou handiger zijn geweest als ze een vuur-type had gehad... Ze zette een kom met kaas-snippers op de houder, en algauw ontstond een lekkere fondue. Ze zette het brood klaar en wachtte.

Verderop racete Finn verder, op zoek naar Oran Berry's. De geur van de blauwe lekkernijen was sterk, maar zien kon hij ze niet. Hij zat bovendien midden tussen de Pecha Berry struiken... Daar! Een struik met blauwe, ronde dingen eraan werd zichtbaar. Finn stormde eropaf. Hij hoorde geritsel, en een Muchlax liep op de struik af. Finn keek nijdig naar de pokemon die erbij was gekomen. Die vreetzak zou alles opeten. Hij stond ervoor en riep: 'DRA!' De Muchlax liep door naar de struik. Nu werd Finn boos. Paarse strepen ontstonden en zweefden om hem heen, totdat er een paarse draaikolk om hem heen vloog. Hij schoot een straal op de Munchlax af, die ergens heen vloog. Blij dat hij Dragon Rage kon begon hij te eten. Plots hoorde hij geluiden. Hij pakte een Oran Berry op, en kroop erheen. Daar stond een andere trainer met een Scraggy, die werd teruggeroepen in zijn pokeball. Hij kwam uit de struiken. 'Tini?' vroeg hij. Hij legde de Oran Berry voor de voeten van haar neer, en keek met grote ogen naar het meisje. Amy kwam de struiken uit stormen. 'Finn! Waar bleef je nou?!' Toen pas kreeg ze de andere trainer door en glimlachte. 'Hi! Ik ben Amy, en die Dratini is Finn' Finn kroop via haar arm omhoog en ging om haar nek hangen als een boa. Amy keek naar de Berry. 'Zo te zien mag Finn je wel, hij geeft zijn lievelings snack niet aan iedereen weg' Ze keek naar de trainer. Ze waren ongeveer even oud, ze had blond haar, en mooie blauwe ogen. Plots kreeg ze een idee. 'Ik heb kaasfondue opstaan, wil je mee lunchen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ember Cinders
Gotta Catch ‘em All!
Ember Cinders

EXP : 4131
Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 15-01-13
Leeftijd : 25

Trainer ID
Leeftijd: 14
Occupatie: Trainer
Party Pokémon:

Muddy search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy search   Muddy search Emptydo jan 17, 2013 5:27 am

Ember schrok even omdat er plots struiken voor haar begonnen te ritselen en er een slangachtige Pokémon te voorschijn kwam. "Tini?" De Dratini keek haar met grote ogen aan terwijl hij een Oran berry voor haar voeten neerlegde. "Bedankt, kleintje." Zei ze vriendelijk tegen de Dratini en pakte de Oran berry op. Net toen ze de blauwe, slangachtige Pokémon wilde aaien kwam er een trainer de bosjes uitgestormd. "Finn! Waar bleef je nou?!" Verbaasd keek Ember naar het meisje dat net uit de bosjes was gekomen. "Hi! Ik ben Amy, en die Dratini is Finn" zei het meisje, dat blijkbaar Amy heette. "Mijn naam is Ember, aangenaam kennis te maken." Zei Ember glimlachend. "En dit," ze pakte Ace's pokéball uit haar tas en liet de Scraggy er uit. "Is Ace." Ace maakte een kleine buiging en ging daarna weer verder met frutselen aan zijn losse, elastische huid. "Zo te zien mag Finn je wel, hij geeft zijn lievelings snack niet aan iedereen weg" Zei Amy. "'Ik heb kaasfondue opstaan, wil je mee lunchen?" Ember keek even naar Ace, bij wie het water al in de mond stroomde bij het woord kaasfundue, en dacht daarna even na. Het is wel goed als ik vrienden maak hier op Kikomo Island, dan heb ik misschien nog wat mensen om mee te trainen. Dacht ze. "Klinkt goed." Zei ze. "Misschien kunnen we daarna nog een Pokémon gevecht doen." Voegde ze toe, want het zou wel fijn zijn als ze Ace zou kunnen trainen door een gevecht tegen een andere trainer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud




Muddy search Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muddy search   Muddy search Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Muddy search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { Legume Woods-