IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Tiffany Marchetti [MISC]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tiffany Marchetti
Schrijvers' Bloed
Tiffany Marchetti

EXP : 4162
Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-01-13
Leeftijd : 12

Trainer ID
Leeftijd: 18 years
Occupatie: Misc
Party Pokémon:

Tiffany Marchetti [MISC]  Empty
BerichtOnderwerp: Tiffany Marchetti [MISC]    Tiffany Marchetti [MISC]  Emptyza jan 12, 2013 8:40 am


★ TIFFANY MARCHETTI ★
★ Tiff ★ 17 years ★ female ★ 1.73 m ★ Misc ★
★ Confident ★ Stubborn ★ Adventurous ★
★ Soulero Ft. Anna Yvette - The World ★
---------
Tiffany Marchetti [MISC]  506
★ Zoe ★ Female ★ Sassy ★ Level 10 ★
Tiffany heeft Zoe op haar 16e verjaardag gekregen van haar moeder. De twee zijn bijna altijd bij elkaar, zelfs als ze niet reizen, en zijn onafscheidelijk geworden.
---------
“Ik… Ga verhuizen.” Het was grotere opluchting dan Tiffany had verwacht om eindelijk deze drie woorden over haar lippen te krijgen. Ze had het niet voor elkaar gekregen in de camera die recht voor haar neus stond te kijken, maar het was goed genoeg. Ze wilde het niet herhalen. Ze was nu al op weg en ze zou het gewoon afmaken. Als ze klaar was met filmen, zag ze vanzelf wel hoe het er uit kwam te zien. Ze zou nu eerst haar verhaal afmaken. “Ik heb mijn redenen. Persoonlijke redenen, dus ik zal niet te veel in detail treden. Om het simpel te houden, denk ik al een tijdje er over om het huis te verlaten en nu het uit is met mijn vriendje –of ex, zoals ik nu moet zeggen- lijkt het mij een goed idee om wat… grote veranderingen door te voeren in mijn leven. Je weet wel, als een soort nieuwe start.” Ze deed haar best haar stem stabiel te houden, maar maakte af en toe een uitglijder. Ach, dat ze zo ver was gekomen was ze al hartstikke blij mee. Ze kreeg het voor elkaar nog een half uur vol te kletsen en zette toen de camera uit. In haar hoofd herhaalde ze nogmaals het lijstje van dingen die ze had willen zeggen. Verhuizen, het uit gaan met haar vriendje, dat er de komende weken waarschijnlijk geen filmpjes zouden komen.. En nog wat kleinere dingen die ze waarschijnlijk er uit zou knippen. Dat ze Unova zou verlaten was een vreemd idee, maar ze wist zeker dat het het waard zou zijn.
---------
Op haar twaalfde verjaardag vertrok Tiff op een reis door haar thuisregio, Unova. Met de Oshawott die ze als starter had gekozen en vele Pokemon die ze onderweg ving, streed ze om een Pokemon meester te worden. Echter merkte ze dat het reizen niks voor haar was, en hoe langer ze weg bleef, hoe erger de heimwee werd. Ze was twee jaar op weg, haalde alle 8 badges, maar had toen genoeg van alle gevechten. Tiff keerde terug naar huis, waar ze met haar moeder een rustig leventje leidde.
Echter sloeg de verveling toe. Tiff was vijftien toen ze begon met iets wat haar leven zou veranderen: filmpjes maken. In het begin was het gewoon iets voor de lol, maar na een half jaar realiseerde ze zich dat dit was waar ze mee verder wilde, dat ze hier haar brood mee wilde verdienen. Op dat moment had ze ook al een kleine fanbase weten op te bouwen op het internet. Toen ze op haar 16 verjaardag Zoe kreeg, werd die een populair onderdeel van haar filmpjes. Ze kreeg een vriendje, een hoop nieuwe vrienden, en leefde een gelukkig leven, en toch miste er iets. Toen het uit ging, stelde Tiffany’s moeder voor dat ze naar Kikomo Island ging. Slechts enkele weken daarna vertrokken Tiffany en haar Lillipup Zoe naar het eiland toe, klaar voor nieuwe avonturen.






Terug naar boven Ga naar beneden
 

Tiffany Marchetti [MISC]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Mia Syres [Misc]
» Kayla Mawile [MISC]
» Taylor Carter {Misc}
» Jack Northcote - Misc -
» Alan McCain | Misc

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { Introductions-