IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 huehuehue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tiffany Marchetti
Schrijvers' Bloed
Tiffany Marchetti

EXP : 4160
Aantal berichten : 102
Registratiedatum : 05-01-13
Leeftijd : 12

Trainer ID
Leeftijd: 18 years
Occupatie: Misc
Party Pokémon:

huehuehue Empty
BerichtOnderwerp: huehuehue   huehuehue Emptyza jan 12, 2013 1:17 pm

Heyo mayo~
Eerste voorsteltopic ftw <3
Mijn naam is Sarah, ik ben 16 jaar oud (wilde bijna 15 typen, hurhur) en ik RPG al sinds 07-07-08 :3 Ik ben meestal een optimist, al ben ik erg gevoelig voor drama en heb ik soms een kort lontje, maar hier zullen de meesten van jullie geen last van hebben omdat ik er een hekel aan heb om ruzie te maken. Mijn bijnaam is overigens Doos, dus als je me zo wil noemen, ga je gang.

Ik ben eigenlijk al sinds ik me kan herinneren een fan van Pokemon. Heb de serie vanaf de eerste aflevering gevolgd, en hoewel ik de anime niet meer kijk, ben ik nog fan van de kleine én grote wezentjes en speel ik de games regelmatig. Daarbij ben ik administrator van Inciala, de RPG waar je zelf een Pokemon speelt. *shameless selfplugging, I know I know*

Erhm, tja. Halverwege weet ik eigenlijk nooit meer wat ik in deze voorstelposts moet zetten. Ik ben single, woon met mn beide ouders en broer in een klein huisje in Groningen, heb een hondje met de naam Nica die nu heeeel schattig naast me ligt te slapen, en... tja. Ik zit op het Cibap in Zwolle, waar ik onwijs van geniet. Ik hou er sowieso van om creatief bezig te zijn, met graphics en codes, animaties, digital art in het algemeen. Maar ook op papier, en kleien vind ik ook leuk, dus ik ben lekker veelzijdig :'D
Ook game ik, al ben ik meestal te arm voor de grote nieuwe releases, dus die koop ik helemaal niet of minstens een jaar na de release. Voor Pokemon maak ik soms een uitzondering, maar ook die games worden alleen ingeslagen wanneer ze goedkoper zijn dan de releaseprijs.
Over games gesproken - ik ben dol op commentators op Youtube. Ik ben ook onderweg om er zelf eentje te worden. En hoewel ik ongelofelijk awkward ben, denk ik dat ik hier toch wel mijn linkje kan droppen.
Ik ben onder andere een Homie, Bananner, Critter, Quakey, Swifter, Bro, deel van the Audience en Team Silverback, en ik kijk ook regelmatig CaptainSparklez en Haydunn. Waarschijnlijk vergeet ik er zelfs nog een paar. Dus als je deel bent van een van deze fanbases: LETS BE FRIENDZ OKAY?

Verder.. heb ik niet veel te zeggen. Vragen zijn altijd welkom. :3
BAIII
HUEHUEHUEHUEHUE
Terug naar boven Ga naar beneden
 

huehuehue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { OOC :: { Welcome-