IndexMapLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Deel
 

 Soof [WELCOME ME :D]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Takane Hecox

Takane Hecox

EXP : 4008
Aantal berichten : 11
Registratiedatum : 12-05-13

Trainer ID
Leeftijd: 15 Years ~
Occupatie: Misc
Party Pokémon:

Soof [WELCOME ME :D] Empty
BerichtOnderwerp: Soof [WELCOME ME :D]   Soof [WELCOME ME :D] Emptyma mei 13, 2013 5:54 am

Soof [WELCOME ME :D] Tumblr_md3we4X2o11rkw3hvo1_500
Well, de meeste mensen kennen me hier als Soof. Mijn echte naam is Sofie. Ik ben een meisje [gòh x'3] van 15 jaar, in maart ben ik 15 geworden, en ik woon in Den Haag. Ik woon daar met mijn moeder, aangezien mijn ouders zijn gescheiden. Mijn vader woont sinds dit jaar in Frankrijk, lekker dichtbij, maar via social media hebben we gelukkig nog wel wat contact. Verder zit ik nog op het Gymnasium Haganum en ga ik volgend jaar, al in de 4e, het Natuur-profiel volgen. Mijn echte dreamjob is om tandarts te worden.

Mijn RPG tijd is echt maar 2,5 jaar, vergeleken met de andere mensen hier en op andere fora is dat echt weinig, ben ik bang. Mijn eerste RPG was WC [Warrior Cats xD] en dat is ook de enige [na deze & KE] waar ik actief ben. Andere zijn of inactief geraakt of daar kon ik gewoon niet veel mee qua onderwerp. Maar ik ben nog lang niet van plan om te stoppen met deze fantasitsche hobby hoor <'3

Ik ben vast een van de weinige hier die écht met har hele hart van voetbal houdt [xD]. Het begon tijdens het EK van 2012, zeer laat, maar ik heb nu al mijn voorkeuren qua clubs enzo. [Real & Twente <'33]. Maar daar kan je beter met me over praten via PM. Verder houd ik echt van tekenen, RPG'en zelf al, lezen [goede [Engelse] boeken mogen worden aangeraden c:] en gewoon random op internet zitten. Momenteel ben ik bezig in de serie van Noughts & Crosses, als boek en speel ik zo ontzettend graag die pokemon spellen keer op keer. Mijn favoriete muziek is iets in de richting van Maroon 5, Bruno Mars, Kensington [<'3] en Train.

Verder kan je me hier op PM bereiken, op MSN//eBuddy [sofieberg@live.nl] en FaceBook [Sofie van den Berg]

Als mensen vragen hebben dan beantwoord ik deze nietwel c:

xx Soof
Terug naar boven Ga naar beneden
 

Soof [WELCOME ME :D]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Soof's Achievements

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
* No Limits -- ::  :: { OOC :: { Welcome-